Sayfalar

23 Haziran 2012 Cumartesi

The Greatest Love - Best Love

http://www.koreandrama.org/wp-content/uploads/2011/04/The-Greatest-Love14.jpg



















 1 senedir arşivimde bulunmasına rağmen, etraftaki herkesten adını, şanını duymama rağmen ısrarla ertelediğim, izleyince de iyi ki izlemişim dediğim dizi tıpkı ismindeki gibi güzel bir aşkı konu alıyor. İlk bir iki bölümünü izlediğimde hani bu dizinin neresi komik demiştim zira izleyenlerden en çok duyduğum şey dizinin ne kadar komik olduğuydu. Romantik komedilerde genelde ilk 10 bölüm falan komikken 10. bölümden sonrasında dizi dramatikleşir. Aşağı yukarı hepsi böyledir. Ama bu dizide sadece ilk bölümlerde değil baştan aşağı (hatta en duygusal bölümlerde bile) insanı kahkahalara boğacak kısımlar vardı. Yalnız aile bireylerinizin yanında izlemenizi tavsiye etmem çünkü sizi ne biçim gülüyosun sen? neye gülüyosun? gibi sorularla rahat bırakmayabilirler.

Dok Go Jin(Cha Seung Won): Kim Jo Won(Secret Garden) karakterinden sonra kendi beğenmişliğin bu kadar sevimli halini Dok Go Jin de gördüm doğrusu. Adamın üç lafından biri nan Dok gojiniyaydı galiba :D Diziyi sevmemin başlıca sebebi bu adam kesinlikle.

Gu Ae Jung(Gong Hyo Jin): Dizi hakkında o kadar şey duymama rağmen, afişini defalarca görmeme rağmen kendisinin Pastadaki başrol unni olduğunu ancak diziye başlayınca farkebildim. Gong Hyo Jin'i aynı Pastada olduğu gibi bu dizide de ne çok sevdim ne de sevmedim.

Yoon Pil Joo(Yoon Kye Sang): Şu ikinci erkek karakterlere bayılıyorum. Haliyle Yoon Kye Sang'a da bayıldım. Kızla bayağı vakit geçirdiğinden kız için baya savaştığından mıdır nedir fazla acımadım. Genelde kenarda köşede acınası, köpek yavrusu gibi dolaşanlara acıyorum. Bakınız Ji Hoo(Bof), Kang Shin Woo(You Are Beautiful).

Kang Se Ri(Yoo İn Na): Kötü, ikinci bayan karakter. Queen İnhyuns Man dizisinden sonra kötü rolünde görmek tuhaftı tabi. Gerçi çok da kötü değildi dizinin sonunda yine sevimli rolüne bürünüyor.

Diziyi sevmemin bir diğer nedeni de bu şarkıydı sanırım. Şarkıyı her duyuşumda kendimden geçtim resmen* Zaten kore dizilerinin bu kadar etkileyici olmasının en büyük nedeni şarkıları bence. Örnek başrol adamımız kıza acıların çocuğu bakışı atıyor. Tamam duygusal da o an öyle bir şarkı devreye giriyor ki "Bu hayatımda gördüğüm en üzücü bakış ühühüü" moduna geçiyoruz resmen. Sizi bilmem de ben kesin geçiyorum :D
















Dizinin diğer güzel müziklerini buradan ve buradan dinleyebilirsiniz.

  *: Burda biraz abartmış olabilirim.

2 yorum:

  1. Kore romantik-komedilerine dair müthiş bir tespit yapmışsın. Kesinlikle 10.bölümden sonra dramatikleşiyor hatta trajikleşiyor :P Bu yüzden bir çok dizi 10/10'ken 7/10'a düşmüştür gözümde ama madem bu dizi öyle değil, en yakın zamanda başlıyorum :D :D

    Yazın çok güzel olmuş bu arada ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Bu da dramatikleşiyo ama yine de güldürüyor :)

      Sil