Sayfalar

16 Haziran 2012 Cumartesi

Rooftop Prince.. İzle İzle Doyamadım

Başrollerinde Han Ji Min ve Park Yoochun'un oynadığı bir romantik komedi dizisi. Bu diziyi ilk gördüğümde tarihi dizi zannedip ben bunu izlemem demiştim. Zira tarihi dizilerde acayip sıkılıyorum o yavaş yavaş konuşmalar falan beni uyuz ediyor ne yalan söyleyeyim. Dizinin konusu: Veliaht Prens Lee Kak'ın karısının ölümünden sonra, Veliaht prens 300 yıl geleceğe gider ve muhafızlarıyla birlikte 21. yüzyılda Güney Kore, Seoul'da ortaya çıkar. Bugünkü Seoul'da Veliaht Prens, esrarengiz bir şekilde ölen prensese çok benzeyen Hong Se-Na ile tanışır. Yani geçmişten günümüze yolculukla alakalı zaten geçmişte değil de günümüzde geçtiğini öğrenince diziyi izlemeye karar verdim. İyi ki izlemişim. Uzun zamandır böyle gülmemiştim. Zaten klişe dizilerden de sıkıldım dizi konu itibariyle farklı olduğu için anında gönlümü fethetti. Sadece başroller değil diğer karakterlere de bayıldım.

Güzide Dizimizin Güzide Karakterleri:

Park Yoochun - Lee Gak

 












Diziye Yoochun için başladım zaten. Kendisini SKK dizisinden sonra sevmeye başladım. Rolünün hakkını vermiş hakikaten. Yalnız dizideki uzun saçlı hali ne komikti öyle. Neyse ki kestiriyor. Bu çocuğa kısa saç çok yakışıyor  kesinlikle uzatmamalı. Dizide bol bol  tatlı şeyler yerken görüyoruz.


Han Ji Min - Park Ha

















Bu unniyi ilk kez bu dizide izledim. Çok şeker biriymiş. Tuttum ben bu kızı.

Muhteşem Üçlü:

Ne diyim bu diziyi hiçbir şey için izlemiyorsanız bu şeker çuvalları için izleyin.

Lee Min ho - Song Man Bo
















93'lü Lee Min Ho kendisi. Bu Lee Min ho isminde bir şey var anlayamadığım. İki  Lee Min Ho' da taş, oyunculukları iyi. Bu arada diğer Lee Min Ho'nun da tarihi dizisi "Faith" başlayacak. Lee Min ho'nun hatrına bir  iki bölüm bakmayı düşünüyorum. Yoksa tarihi dizi izleyemem ben.  Bu çocuğu da çok sevdim zeki rolü de pek yakışmıştı.


Jung Suk-Won - Woo Yong-Sool 













Yong sul ya adamım. Dizideki rolünü o kadar iyi yaptı ki hayran kaldım. Hele saçımı kestirmektense beni öldürün dediği vakit acayip gülmüştüm. Bir ara Park Hadan hoşlanıyor gibiydi. Neyse ki önemli bir şey değildi. Zaten majestelerinin sevdiği kıza yan gözle bile bakamaz ki yavrucak :D

Choi Woo-Sik as Do Chi-San



Biraz şıkırdaklı giyinmeyi seven nerde bir dedikodu varsa hemencecik öğrenen şeker Chisan rolünde Choi Woo-Sik. Çöpten onca kıyafet arasında sarı renk şıkırdaklı bir kıyafet seçince yıkıldım resmen :D





Lee Tae Sung - Tae Moo



















Dizinin kötü karakteri. Her ne kadar ağzını burnunu dağıtmak istesem de Lee Tae Sung da tıpkı diğerleri gibi rolünü başarıyla oynamış. Playful Kissteki rolünden sonra bu hali baya değişik geliyor insana. Orda ne komikti yahu bu dizideki karakterler yeterince komik olduğundan bunu da kötü yapalım demişler heralde.


 Jung Yoo-Mi as Hong Se-Na












Bu kızda Park ha' ya yapmadığını bırakmadı dizide küçüklükten itibaren kızın hayatını mahvetti durdu. Geçmişte de gelecekte de aynı.

Koreliler reenkarnasyona takmış kafayı sanırım. Bu dizide de var zaten çoğu dizide şunları muhakkak duyuyoruz "Önceki hayatımda çok zengin biriymişim sanırım önceki hayatında şöyleymiş vs.." Her ne kadar bu reankarne olayını saçma bulsam da bu dizide beni rahatsız etmedi. Zaten başka türlü nasıl olucaktı ki. Bu diziyi sevmemin nedeni zaten bu yolculuk falan olayı çünkü fantastik konulu dizi filmlere bayılıyorum 49 days, secret garden gerçekten güzel dizilerdi.


Diziden Komik Resimler:










Dizinin sonu ise gerçekten beni şaşırttı. Çünkü filmin ortalarından itirabaren Lee Gak geçmişe geri dönüp Bu Yong ile olur Tae yong da Park Ha ile olur diye düşünüyordum. Ama dizinin sonunda sanılanın tam aksine ölen kişinin veliaht prenses değil de Bu Yong olduğunu görüyoruz. Bu kısım beni cidden şaşırttı. Bu Yong'un ölmesi kötü bir durum olsa da diziyi bir kat daha ilginçleştirdi. Dizinin son kısmı biraz karışıktı şimdi Park Ha'nın birlikte olduğu kişi hem Tae Yong hem Lee Gak mı oldu noldu anlamadım.




Dizinin müzikleri de çok eğlenceli ve etkileyiciydi.













                     















Şimdilik bu kadar bir sonraki yazımda görüşmek üzere..Anyongg..


3 yorum:

  1. klasik hilal yorumlayışı...filmi öle anlatıyosunki hemn açıp izlemk istiyorum:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol cnm açıp izlemek istiyosan cidden arşivimde var yani :D

      Sil
  2. Ah hangi ara izleyeceğim ki...biliyosun:)))ama düşündüğün için saol:)))

    YanıtlaSil

GOOGLE YA DA BAŞKA BİR HESAP KULLANMADAN YORUM YAPMA

*Profil Seçin kısmından Anonim seçeneğine tıklayarak Adsız yorum yapabilirsiniz veya
**Adı/Url yi seçebilir ve bir ad girip, url kısmını boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz (İsteğe bağlı herhangi bir Url girilebilir. Facebook, Twitter sayfanız gibi)

Lütfen yorumlarınızı benimle paylaşın ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...