Sayfalar

16 Haziran 2012 Cumartesi

Yukarı Bak ~ Şeker Bir Animasyon



 Yukarı Bak(Up) izlediğim en şeker animasyonlardan biri. İçinde aşk, komedi, dram ne ararsanız bulabileceğiniz bir animasyon. Konusu; Hayatı boyunca yaşamak istediği macera hayalini gerçekleştirmek için evine binlerce balon bağlayıp Güney Amerika’nın vahşi doğasına doğru yolculuğa çıkan 78 yaşındaki baloncu Carl Fredricksen’ın hikayesinin anlatıldığı yeni bir komedi. Ancak Carl, yolculuğa başladıktan sonra en büyük kabusunu da yanında götürmekte olduğunu fark eder: fazlasıyla iyimser, doğa kaşifi 8 yaşındaki Russel’ı. Filmdeki ayrıntılar çok hoştu gerçekten. Özellikle karakterler ne şirindi öyle elimden gelse bilgisayarın içine girip o tonton dedenin burnunu sıkardım J Tek başıma pek animasyon izleme alışkanlığım yoktur nedense hep birlikte izlenince daha komik oluyormuş gibime geliyor. Ama Yukarı Bak’I izlerken tek başıma da gayet eğlendim.

İşte filmimizin yıldızı Carl:




Burnunu sıkmak istediğim tonton ihtiyar. Bu arada filmin dublajı cidden iyiydi. İhtiyarın konuşmalarını dinlemek çok keyifliydi doğrusu. Animasyon bile olsa Carl’ın Ellie’ye olan aşkına hayran kaldım doğrusu. Hatta Ellie’nin ölümünden sonra bile onu mutlu etmeye çalışıyor. Ellie her ne kadar ölmüş olsa da filmin sonunda Carl kendine yeni bir aile buluyor.

Ellie:
 
















Ben ilk erkek zannetmiştim Carl’a kanka falan diyordu. Tam erkek fatma anlayacağınız. Sonra onla evlenince şok oldum :D Yaşlılığını da çok şeker yapmışlar.

Russel:
 

















Bu ufaklık da doğa kaşifi olmak için rozet toplama peşinde. Toplaması gereken son rozet ihtiyarlara yardım etme rozeti olunca haliyle tonton ihtiyar Carl’ın başına kalıyor.
Filmin en çok hoşuma giden tarafı da konuşan köpekler. En çok da Duck’a bayıldım konuşması çok komikti.

 Duck:
 

















Sevdiğim sahneler:

 
















  
-Ben köpekleri durdururum. Durun köpekler!
 
 































Köpekler kumar oynarsa nolur hile bile yaparlar :D


Carl: Bana bak seninle bir oyun oynayalım. Adı ne biliyor musun “Konuşanın dilini yılan soksun!”
Russel: Harika annemle hep bunu oynarız.

Carl: Şu hale bak çocukluk kahramanımla tanıştım o da bizi öldürmeye çalıştı. Fıkra gibi.
Duck: Hah fıkra dedin de aklıma geldi Bir sincap bir ağaca gider ve şöyle der: “Kış için palamut saklamayı unutmuşum öldüm ben” haha komik çünkü sincap sonuçta ölüyor.

2 yorum:

  1. Gerçekten de (sizin değiminizle) şeker bir animasyon. Henüz izlemeyenler için fikir sahibi olabilecekleri, başarılı bir yazı olmuş diyebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz bloğuma. Beğenmenize sevindim.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...