Sayfalar

9 Temmuz 2012 Pazartesi

Kıymeti Bilinmeyen Bir Dizi: The Partner




Bu diziyi sene başında birinin tavsiyesiyle izlemiştim. Daha önce The Partner ile ilgili iyi veya kötü anlamda bir şey duymamıştım, böyle bir dizi olduğundan haberim bile yoktu. Haliyle başlarken biraz tereddüt etmiştim. O sıralar izleyecek dizim yoktu ben de The Partner'ı izlemeye başladım. Diziyi iki günde bitirdim.

Dizinin konusu kısaca şöyle: Genç yaşta; kocasinin ölümü sebebiyle , küçük çocuğu ile dul kalan Eun-ho Kang ( Hyun-joo Kim ) bir avukatlık bürosunda mesleği olan avukatlığı yapmak için işe başlar. Büronun hırçın, vurdumduymaz fakat başarılı diger avukatı Tae-jo Lee ( Lee Dong Wook ) ile aynı odayı paylaşmak zorundadır. Çünkü kendisine bir öğretmen ve de deneyimli birinin destek olması gerekmektedir. Tae-jo Lee, babasının çok ünlü bir hukuk bürosu olmasına rağmen, bir sebepten dolayı onları terkedip, bu az iş yapan, hatta neredeyse hic para kazanamayan hukuk bürosunu seçmiş ve çalışmaya başlamıştır.Yani dizi avukatlık ile ilgili bir dizi. Oldum olası avukatlıkla ilgili filmlere merakım vardır. Bu Nasıl Sarışın filminden beri çapraz sorgu olayı hoşuma gider. Bu dizide de davalar çok ilginçti, mahkeme bölümleri çok heyecanlıydı. Her davada sonuç ne olacak nasıl halledecekler, bir sonraki dava ne olacak diye merak edip durdum. Kısaca diziyi sevdim. Aşk dolu ya da komedi tarzı bir şeyler arıyorsanız izlemenizi tavsiye etmem ama farklı bir dizi arıyorum, güzel olsun yeter diyorsanız izleyin bence. Dizide bir iki noktada kopukluklar vardı ama hangi kore dizisi dört dörtlük ki zaten en güzel dizide bile bir saçmalık, kopukluk oluyor.

Karakterler:

Lee Tae Jo - Lee Dong Wook:


















Yine bildiğimiz Lee Dong Wook işte yeri geldiğinde muzip yeri geldiğinde ciddi. Bu adamın rol yapışı çok hoşuma gidiyor. Bu dizi de sevdim dizi için uygun bir başrol olmuş bence.

Kang Eun Ho - Kim Hyun Joo:


















Biz onu Gu Jun Pyo'nun ablası olarak tanıdık. En azından ben öyle tanıdım. Çok tatlı, güzel bir kadın Bof dizisinden beri severim kendisini. Bu dizide Boftakinin aksine kısa saçlı ama yine de çok şeker bence.

Han Jung Won - Lee Ha Nui
  
Başta uyuz olup sonradan sevdiğim bir karakter. Çok güzel bir kadın bence zaten 2006'da Miss Korea seçilmiş. İzleyen bilir, Pasta dizisinde de oynamıştı. 


Lee Young Woo - Choi Chul Ho:

















Tam soğuk nevaleydi bence dizi boyunca uyuz etti beni.


Başka tanıdık yüzler de var elbet dizide ama bu kadarı yeterli bence. Benden size tavsiye bu diziyi hemen izlemeseniz bile listenizde bulundurun bence.

2 yorum:

  1. Aaaa bak bakk unutmuşum ben bu diziyi. Aslında izleyeli baya oldu ama inanır mısın hiç aklıma gelmedi bile. :)Halbuki deli gibi izlemiştim. Açıkcası ben ilk aşk meşk bekleyerek başlamıştım,tamam bu beklentimi tatmin edici bir şekilde karşılamadı ama başka yerden yakaladı beni. Her bölümü hayretler içerisinde izlemiş sonunda da avukat olayım ben ya diye dolaşmaya başlamıştım. Farklı bir dalda gayet güzel bir diziydi bencede.:) Hatırlattığın için teşekkürlerr,eline sağlık.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarıda da yazdığım gibi sana katılıyorum :D çoğu kişinin bilmediği bir dizi maalesef. Teşekkür ederim :))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...