Sayfalar

10 Nisan 2013 Çarşamba

Mim: Genel Sorular

Uzun zamandır bir mim oluşturmak istiyordum. Nihayet vakit bulabildim. Ve sizlere 15 soru hazırladım. Mim dünyasından pek haberdar olmadığım için böyle bir mim hazırlandı mı bilmiyorum benzer bir mim oluşturulduysa şimdiden kusura bakmayın. Bu soruların çoğuna daha önceden cevap vermişsinizdir ama ben yine de merakıma engel olamadım. Soruları cevaplayan arkadaşlara şimdiden teşekkürler :)

1. İlk izlediğiniz Kore dizisi? Dizi hakkındaki yorumunuz?
İlk izlediğim dizi birçok kişinin olduğu gibi benim de Boys Over Flowers. İlkler unutulmuyor tabi. Bofun yeri hala ayrıdır benim için. Okulu astığım zamanlar olmuştu diziyi izlicem diye. İçindeki yer yer saçmalıklara rağmen güzel bir diziydi. Tekrar izleyince de aynı etkiyi yarattı bende.

2) İlk oppanız, ilk unniniz?
İlk oppam Kim Hyun joong. Uzun bir süre en sevdiğim oppa olsa da artık yerini başkaları aldı. İlk unnim ise Go Hye Sun. Birçok kişi sevmese de ben hala severim kendisini, gülüşü çok hoşuma gidiyor.

3) Oyunculuğunu beğendiğiniz Koreli aktörler?
Lee min ho, Lee Dong Wook, Won Bin, Lee Seung Ki, Song Joong Gi, Lee Jun Ki, Kim Ha Neul, Moon Chae Won, Joo Won, Lee Yo Won ilk aklıma gelenler bunlar.

4) Ostsini en beğendiğiniz dizi?
Boys Over Flowers. Öyle ki dizinin her şarkısını ayrı ayrı severim.

5) İlk izlediğiniz anime? İlk izlediğiniz Kore filmi?
İlk derken bilgisayarda izlediğiniz ilk animeyi kastediyorum. Death note ilk animem oldukça kaliteli bir animeydi. İlk filmim My Sassy Girl'dü sanırsam.

6)En son izlediğiniz kore dizisi?
Advertising Genius Lee Tae Baek. Orta halli bir diziydi. Sevilebilir.

7)İlk izlediğiniz tarihi dizi?
The Princess Man. Müziklerini dinlediğimde tekrar etkileniyorum diziden izlemeyen kalmasın.

8)Tayvan, Japon yapımlarıyla aranız nasıl en sevdiğiniz film ve dizilerden aklınıza gelen?
Ben kendi adıma pek izlemiyorum. Japon olarak Liar Game ve Hanakimi'yi beğendim. Tayvan bir tek Skip Beat izledim izlenmese de olur diye düşünüyorum.

9) Ne kadar süredir dizi izliyorsunuz, bu süre zarfında kaç dizi devirdiniz? Aklınıza ilk gelen izlenmeli dediğiniz bir dizi?
2 sene oldu. 45 dizi izleyebildim. Bu seneyi pek saymıyorum. Az izlemişim bu yaz bütün senenin eksiğini gidermem lazım :P Can You Hear My Heart geldi aklıma. 30 bölümlük akıcı bir dizi herkese tavsiyemdir.

10) Sıkıldığınız diziler?
Hem sıkılıp hem beğenmediğim bir tek Oh My Lady dizisi var. Çok sıkılırsam zaten o diziyi bırakırım. Onun haricinde sevdiğim ama yer yer sıkıldığım diziler, Secret Garden, Gumiho, My Girl (son bölümlerde çok sıkıldım), Full House (yine son bölümlerde benim için orta halli bir dizi zaten), Beautiful Spy, Lie To Me aklıma bunlar geldi. Hep de güzel dizileri yazmışım :D Yani genelde izlediğim dizileri sevmişim zaten bunlar biraz sıkıldıklarım. Yarımlardan da Fashion King ilk aklıma gelen.

11)Hangi dizi karakterlerine tekme tokat dalmak istediniz?
En çok saçını başını yolmak istediğim bayan karakterler, Personal Tasteden Kim İn Hee, My Princess Oh Yoon Jo, Gumihodaki ikinci kadın, Bof Gu Jun Pyonun annesi, My Girl'de tenisçi kız, Rooftop Prince Hong Se Na bu liste böyle uzayıp gider. Erkeklerden nan erkeklerden bulamıyom :D Hah buldum bir tane Liar Game de mantar kafa vardı acayip bağırıyordu onun ağzına bir tane yapıştırmak istemiştim.49 Days'deki ikinci adam, Rooftop Prince'den Tae Moo karakterleri de beni uyuz edenlerden.

12) Sonunu beğendiğiniz ve beğenmediğiniz diziler?
Secret Garden, Gumiho, Princess man, A Gentleman Dignity sonunu beğendiklerim. My Princess dizisinin sonunu pek beğenmemiştim.

13) Dizi müzikleri hariç ilk dinlediğiniz şarkı?
Cn Blue Love

14)Sevmediğiniz unni ve oppalar?
Bu soruya verecek cevabım yok dün sevmediğimi bugün sever, sevdiğimi de sevmem yeri geldiğinde. Ama cevabı olanların cevaplarını merakla bekliyorum.

15) Korece mi Japonca mı Çince mi?
Korece


Evet sıra geldi mimi postalamaya mimi;

Sessiz Gemiye
Asya tutkununa
Hoi hoiye
Pofuduk dünyama
Denizin yörüngesine
Uzakdoğu sevdalısına
Küçük Filozofa gönderiyorum.





11 yorum:

  1. Mim için teşekkür ederim Alielle :)
    An itibariyle cevapladım (:

    YanıtlaSil
  2. Oyy ne kadar da erken farkettim değil mi?ÇOk teşekkür ederim, cevaplayacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önemli değil cevaplarını merak ediyorum :)

      Sil
  3. çok tatlı bir mim olmuş eline sağlık :)
    beni unutmadığın için de ayrıca teşekkürler :)
    en kısa zamanda ceveplamaya çalışacağım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen de sağol canım yorumun için ^_^

      Sil
  4. Yeni görüyorum mimlendiğimi kusura bakma. Ellerine sağlık eğlenceli bir mim olmuş. Beni de unutmadığın için teşekkür ederim. Üzerimdeki tembellik kalkar kalkmaz yazacağım. :))

    Can You Hear My Heart'ı iyice merak etmeye başladım. Her yerde karşıma çıkıyor ama izleyecek o kadar güzel dizi var ki. Seçim yapmak da zor zaman bulmak da. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç önemli değil :) Evet benim de izlemek istediğim sürüyle dizi var gerçekten uzunluğundan sıkılır mısın bilmiyorum ama diziyi sevmiştim bayağı sıkılmamıştım hiç bir ara göz atmalısın bence :)

      Sil
    2. Başlarına biraz bakmıştım biraz dediysem 10 dakika falan biraz karışık geldi. Sonra yorum okudum. Başlarda sıkıcı olsa da bırakmayın falan diyordu. Geri dönmek bir kısmet olmadı yani. İnşallah izlerim bir gün. :)

      Sil
  5. yalnız nefret edilenlerin hepsinde Hong Se Na mı olur yaa? :D Bence örgütlenip Kore'ye gidelim :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam nefretlik bir karakterdi ama. Gördüğüm an gıcık kapmıştım evet gidelim gitmişken fangirllük yaparız biraz da :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...