Sayfalar

20 Ağustos 2015 Perşembe

Tumblr Kullanan Sesimi Duyan Var Mı Yardım

Merhabalarrrr
Malumunuz blog yazmayı bıraktım. Şimdilik geri dönmeyi düşünmüyorum. Aslında birkaç kez dönmek geçti içimden ama sonra vazgeçtim.
Birkaç gün önce de tumblr açtım. Pardon daha doğrusu sene başında telefona yüklemiştim ama sonra sıkılıp uygulamayı silmiştim şimdiyse tekrardan kullanmaya başladım. Ama...

Kimi takip etmeliyim ne yapmalıyım bilmiyorum. Yani rastgele birilerini takip ettim. Ama daha bilinçli olmak istiyorum mesela blogdaşlarımı takip etmek, ne bileyim varsa bildiğiniz eğlenceli, güzel hesaplar onları da takip etmek istiyorum. Büyük bir hevesle bir sürü gif yapıp paylaştım ama komik olan sadece bir takipçim var, kime neyi paylaşıyorum bilmiyorum :D

İşte yukarıda yazdığım konuda yardım almak ve ne bileyim tumblr sayfam hakkında fikirlerinizi almak için bu yazıyı yazıyorum. Yardımcı olursanız acayip mutlu olurum ^_^

Hesabım

9 yorum:

  1. Selam :)
    Ben uzun zamandir Tumblr kullaniyorum ve acayip de seviyorum:)
    Istersen benim Blogumdan ( ben buralarda daha yeniyim :) benim de Blog'uma bir ugrarsan cok sevinirim :)) Tumblr hesabimi ekleyip hem bi gezmis olursun hem de yeni bi arkadaslik baslar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakıyorum teşekkürler yorumun için :))

      Sil
    2. Arkadaşlık da tabi neden olmasın ;)

      Sil
  2. Selam...
    Bir dizi arıyorum ama buturlu bulamiyorum.
    Yardımcı olursaniz sevinirim.
    Konus; kiz koreli ama kucuklukten beri amerikada yasiyor ve alex (emin deyilim) adinda sevgilisi var.babasi ile yanistirip evlenmek istiyor ama babasi ragzi olmuyor ve kizi alexle bic konusmadan 2 yil olmak sarti ile koreye yolluyor(japonyada olabilir) eyer kiz hala severse onu evlendirecegini soyluyor.kiz akrabalarinin yanina gidiyor ... oglan doktor biraz asabi ve kizla iyigecinemiyor sonra olaylar olaylar Kore mi yoksa Japon dizisi mi oldunu bilmiyorum 2sinden biri diziyi bir turlu bulamiyorum bazi nedenlerden yarim kaldi ve simdi bitirmek istiyorum lutfen yardimci olun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahsettiğiniz dizi sanırım Creating Destiny

      Sil
  3. İstediğin herkesi takip edebilirsin. Ama çok gif paylaşma adil kullanım sınırı var onu aşarsan kotan sınırsız olsa bile fazla para ödeyebilirsin. Birde temalar konusunda dikkat et çoğu paralı :D Çok soru sorulanlar var onlar popüler olan bloglar onlara bakabilirsin. Benim önerebilceklerim; http://romantikparis.tumblr.com/ - http://bosluktayuruyen.tumblr.com/ - http://annemsikervalla.tumblr.com/ - http://aptalizm.tumblr.com/ bunlar :D Bu da benim kendi tumblrım : lithismymom.tumblr.com bakarsın istersen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa teşekkür ederim yorumun için mutlu oldum :))) Adil kullanımı ne kadar paylaşırsam geçerim zaten artık sadece rb yapıyorum. Önerdiklerine ve senin bloğuna bakıyorum şimdi.

      Sil
    2. Teşekkürler takip edebilirsen beni bende seni takip ederim :D

      Sil
    3. Takip edecektim ama bulamadım seni

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...