Sayfalar

21 Temmuz 2017 Cuma

En Çekici Koreli 10 Aktör

Bloğu açtığım zamandan bu yana yazmayı düşündüğüm bir yazıyı beş yıl sonunda nihayet klavyeye alabiliyorum (Çok bayat oldu dimi) Gogıl amcaya sorsanız zibilyon tane yazı çıkar biliyorum. Konu da ayrı bayat. Çok kişisel bir liste olmakla beraber yakışıklı bulduğum kişiler listesi değil bu. Yakışıklı ve çekici kavramları oldukça paralel olsa da aynı şey değil bana göre. Bir örnek üzerinden gidecek olursam, Ronaldo en güzel örnek olabilir. Adamı yakışıklı bulmuyorum fakat çekici buluyorum. Hemen bir örnek daha göstereyim: Al Pacino. 70'lik dede halleri değil tabi 30'lu yaşlarını pek çekici bulup çok da yakışıklı bulmuyorum (Yazar hemen bir sekme açıp yaşı kontrol etti, 77 yaşındaymış) Hemen uyarımı yapayım listede Lee Min Ho, Ji Chang Wook, Lee Jong Suk yok cınımlar. Kore'yi diziler dışında takip etmediğim için dizideki rollere göre değerlendiriyorum. Bir istisna dışında uzun zamandır beğendiğim namcalar bunlar. Listede o çok beğendiğiniz oyuncunun olmama sebepleri şunlar olabilir:

1. Şahsı sadece tek bir rolde izlemişimdir ya da diğer rollerde beğenmeyip tek bir rolde çekici bulmuşumdur.
2. Yukarıdaki üçlüden biridir.
3. Yakışıklı olmasına yakışıklıdır ancak canlandırdığı roller sebebiyle gözümde bıdık, sevimli, itici birine dönüşmüştür.
4. Belki de direkt beğenmiyorumdur.
5. 10 kişiyle sınırlandırdığım için listeyi kıyısından kaçırmıştır. (Nasıl bu kadar az kişiyle sınırlandırdım bilmiyorum. Yazının ikinci, üçüncü...sekizincisi mi gelse 😁)


1. So Ji Sub 
So Ji Sub Hot
İzlediğim Yapımlar: I'm Sorry I Love You, Phantom, Master Sun, Oh My Venus
Yaş: 40  Boy: 182 cm  Burç: Akrep
En Çekici Hali: Kim Young Ho - Oh My Venus
Sorry I Love You dizisinden beri sevdiğim So Ji'yi acıların çocuğuyken de, komik rollerdeyken de, hatta put gibi olduğunda bile beğendim, beğeniyorum. Bakışları, gülüşü her şeyiyle hoş adam.

2. Ji Sung
İzlediğim Yapımlar: Protect the Boss, Secret, Kill Me Heal Me
Yaş: 40   Boy: 178 cm   Burç: Balık
En Çekici Hali: Shin Se Gi - Kill Me Heal Me
Protect The Boss dizisindeki haliyle çok sevimli olmaktan öteye geçemeyen Ji Sung, Secret dizisinde bildiğin kalbimi çarptırmıştır.😁 Lee Bo Young iyisin he kaptın taş gibi adamı.

3. Lee Dong Wook
İzlediğim Yapımlar: My Girl, The Partner, Hotel King, Goblin, Roommates
En Çekici Hali: Grim Reaper - Goblin
Yaş: 36  Boy: 184 cm  Burç: Akrep
The Partner dizisinden beri beğeniyorum. Goblin dizisiyle feci anlamda beğenimi kazandı. Boy pos da var tabi ne giyse yakışıyor. Arada bir tipi kayıyor olsun hoş adam.

4. Seo Kang Joon
Seo Kang Joon Cute
İzlediğim Yapımlar: Cunning Single Lady, What Happened To My Family, Cheese In The Trap, Roommates
En Çekici Hali: Baek In Ho - Cheese In The Trap
Yaş: 24  Boy: 183 cm  Burç: Terazi
Baek In Ho karakteriyle gözüme Park Hae Jin'den bile hoş gelmeyi başaran, ilk kez seyrettiğimde bu Koreli mi emin miyiz? dedirten gençliğinin baharında bir taş.

5. Park Hae Jin
Park Hae Jin Hot
İzlediğim Yapımlar: Man From The Stars, Bad Guys, Cheese In The Trap
En Çekici Hali: Saykopess 😄 - Bad Guys
Yaş: 34  Boy: 186 cm  Burç: Boğa
Şimdi bir çoğunuz Man From The Stars'da tanıdınız, ben teee My Daughter Seo Young'dan beri beğeniyorum. (Hemen artisliğimi yapayım ehehe. İki dizi arasında sadece bir yıl var çaktırmıyoruz.) Ablam Seo Young dizisini izlerken tesadüf eseri gözüme çarpınca oha bu ne noluyoz yuh demiştim. Özellikle adamın sahnelerini izlemeye ablamın başına gidiyordum. 😀 Bu adam keşfedilmelii ya çağrılarıma kulak verdiler de işteee 😎

6. Nam Goong Min
İzlediğim Yapımlar: Can You Hear My Heart, My Secret Hotel, Sensory Couple, Remember
En Çekici Hali: Şef Kwon - Sensory Couple
Yaş: 39   Boy: 178 cm   Burç: Balık
Gong Shim dizisinde hafif karizmasını çizdirse de hala seviyorum. Yarım bıraktım diziyi pek etkilenmedim o yüzden. Remember'da da pek pislikti sevmemiştim. Bir ıyy pislik var bir pislik ama taş var. Her kötü rol bir değil. Ben işin esprisindeyim tabi, bunların rol olduğunun farkındayım 😊

7. Song Jae Rim
Song Jae Rim Cute
İzlediğim Yapımlar:  The Moon, Inspiring Generation, Surplus Princess, Goodbye Mr. Black
En Çekici Hali: Uf Puf seçemedim hepsi 😋 peki peki Mo Il Hwa- İnspiring Generation
Yaş: 32  Boy: 180 cm  Burç: Kova
Oyunculuğuyla değil görünümüyle öne çıkıyor yalan yok.

8. Yoon Hyun Min
İzlediğim Yapımlar: Cruel City, Witch's Romance, Inspiring Generation, Falling For İnnocence
En Çekici Hali: Lee Joon Hee - Cruel City
Yaş: 32  Boy: 184 cm  Burç: Koç
Başrol adamların biricik yancısı. Tunnel dizisinde de öyle galiba.

9. Kim Jae Wook
İzlediğim Yapımlar: Coffee Prince, Inspiring Generation
En Çekici Hali: Kim Soo Ok - IP
Yaş: 34  Boy: 183 cm  Burç: Koç
Hyun Min bile yancı bilmem ne bir sürü rolde oynadı da şu adamı bir düzgün yerde oynatmadınız ona yanarım.

10. Yoon Doo joon
Doo Joon Cute
İzlediğim Yapımlar: Let's Eat, Splash Splash Love
En Çekici Hali: Kral Lee Do - SSL
Yaş: 28  Boy: 179 cm  Burç: Yengeç
G.Na'nın bir klibinde keşfettiğim Dujun işte. Uri Dujun.


-Inspiring de ne diziymiş be beğendiğim bütün adamları toplamışlar. Dizide üç tane güzel şey vardı onlar da yukarda zaten. 
-Listeden anlaşıldığı gibi genelde 30 yaş üstünü daha çekici buluyorum. 
-Boyu boyuma huyu huyuma uyar mı acaba diyenlere de kıyak geçtim hadi yine iyisiniz.
-Fotolar alıntı olup kolajlar bana aittir.

16 yorum:

  1. bence deeeee lee jong suk :)

    YanıtlaSil
  2. İlk beş efsane :)) Yakışıklı olmadığı halde çekici olan kişilerden biri de Kim Woo Bin bence. O kaşlar ve köşeli yüz hatlarıyla nasıl böyle çekici olabiliyor aklım ermiyor :D
    Bu arada mimlendiin^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kim woo bin konusunda kesinlikle haklisin ilk dizisinden beri takip eder begenirim cok populerlesince biraz sıkıldım galiba. Lee jun ki de vardi mesela onu da sonradan unutmusum :D cok tesekkur ederim :)) maalesef koydeyim bloga zor girebiliyorum net pek az cekiyo cevabim baya gec gelicek yani :))

      Sil
    2. Lee Jun Ki'nin henüz bir dizisini izlemedim ama gördüğüm kadarıyla Moon Lovers ile bayağı bir popüler oldu :D Moon Loverstaki hali pek çekici gelmemişti ama yeni dizisindeki halinin (Criminal Minds) giflerini gördüm ve diziye başlamaya karar verdim :D

      Sorun değil, ne zaman müsait olursan artık :)))

      Sil
    3. Evet popularitesi baya arttı.d Ben ilk dizilerimden olan My Girl'den beri severim. Moon Lovers'da sevgim katlandı. Dizinin sonlarina doğru karakteri biraz sinir bozuculasmisti yine de efsaneydi. Criminal Minds'i kötü de olsa izleyecegim sanırım. Moon Chae Won'u da pek severim çünkü :)))

      Sil
    4. Ay bir saniye My Girldeki ikinci erkek o muydu? Sen dedin de şimdi kafamda şimşekler çaktı :D My Girl benim ilk izlediğim Kore dizisiydi, o yüzden yeri bende ayrıdır derim hep ama bak daha oyuncusunu hatırlayamadım :D

      Sil
  3. İlk 2 ye kesinlikle katılıyorum :D

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Böyle düşünmene sevindim :))

      Sil
  5. Deep sizi önermiş,ben de hemen sizi inceleyip takibe aldım tabi ki :)Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Ben de sizin blogunuza baktım çok hoş görünüyor

      Sil
  6. Deep gibi bende jong suk seviyorum. Tabi senin Listen de de sevdiklerim var. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lee jong suk'un seveni bayağı fazla:) ben de oyuncu olarak seviyorum aslında, çekici bulmuyorum sadece :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...