Sayfalar

12 Temmuz 2017 Çarşamba

Komedi Dizi Önerisi ~ The IT Crowd

IT Crowd bölümleri 25 dk'lık 25 bölümden oluşan bir İngiliz komedisi.

Dizi, Reynholm Industries adlı şirketin bodrum katında, üst kattaki çalışanlar tarafından unutulmuş bilgi işlem departmanında geçmektedir. Roy ve Moss adındaki asosyal, bilgisayar delisi iki arkadaşın yanına, bilgisayardan zerre anlamayan Jen'in yönetici olarak gelmesiyle olaylar başlar. 

Genel olarak komediyi seven bir insanım. Özellikle Amerikan, İngiliz yapımı 20-30 dakikalık kısa bölümlerden oluşan sitcom tarzı diziler favorim. Seinfeld, HIMYM, Friends, 2 Broke Girls gibi çeşitli diziler izledim. Kafam dağılsın, güzel vakit geçireyim dediğim zaman elim hep komedi dizilerine gidiyor. Hem bölüm sürelerinin kısa olması hem de araya zaman girse de kopukluk pek yaşamadığım için istediğim zaman devam edebildiğimden komedi dizilerini ciddili seviyorum. 

IT Crowd izlediğim ikinci İngiliz komedisi. Daha önce Coupling'i izlemiş ve kelimenin tam anlamıyla bayılmıştım. IT Crowd'ı da çok sevdim. Kısacıktı zaten tadı damağımda kaldı.

it crowd

Dizideki karakterlerin hepsi birbirinden sevilesi. Jen, Roy, Moss, Douglas Reynholm, Richmond. Moss karakterini diğerlerinden bir tık daha fazla sevdiğimi söyleyebilirim. Replik favori bölümlerimden olan 4/2 Final Countdown'dan. Ama dizide en çok güldüğüm bölüm 2. sezon 1. bölüm kesinlikle. Hatırladıkça da gülüyorum.

it crowd replik



         Dizide çok az görünmesine rağmen Richmond karakterine de bayıldım. Keşke daha çok izleyebilseydik. Richmond'ın geçmişi ayrı komik, geçmişini anlatırken uzaklara dalması ayrı komik.



 Bu replik de Jen'in bilgisayar konusunda bilgisizliğinin göstergesi. Roy ve Moss'un Jen'i bilgisayar konularında kandırması çok eğlenceli. Özellikle Jen'e konuşmasında kullanması için internet bu diyip eline bir kutu verdikleri bölüm de dizinin en orjinal bölümlerinden. Bölümün adı The Speech

Ayrıca Italian for Beginners bölümünde Jen'in İtalyancası kopmalık.














Dizide oldukça zeki diyaloglar var. Özellikle bilgisayar meraklıları ve bilgisayar sektöründe çalışanlar ayrı keyif alır gibime geliyor. Ek bilgi olarak normalde 5. sezon yapılacakmış sonra vazgeçildiği için 50 dakikalık Internet is Coming bölümü çekilmiş.


Dizi çok güzel iyi hoş da herkese hitap etmeyebilir. Dizinin absürdlüğüne hemen alışamayabilirsiniz. Hiç alışamayıp bu ne saçma dizi sevmedim diyenler olduğu gibi dizide gülmekten karnına ağrı girenler de var. Ben ortasındayım, ciddili güldüğüm birkaç bölüm olsa da sürekli güldüğüm söylenemez. Ama gerçekten eğlendim. 3. sezonda diziye daha fazla alıştığımı söyleyebilirim. Aradan zaman geçtiğinde tekrar izlemeyi düşünüyorum. İkinci izleyişimde daha çok güleceğime dair bir his var içimde. Sitcom severler kesin baksın sevmeyen de bir ara baksın 😃 Ben de diğer önerilen Spaced ve Black Books adlı ingiliz dizilerini izleyeyim.

it crowd
 


 Resimler alıntıdır.


2 yorum:

  1. hımmm bunu duymadım alayım listeye. bi de riverdale diye bi dizi de sırada izlicem. ya bende de "diziler" başlığında bi ton dizi var bak iyi :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...