Sayfalar

8 Temmuz 2017 Cumartesi

Queen of the Ring ~ Minnak Bir Dizi

Sizlere gecenin köründe izlediğim mini bir diziyi tanıtmak istiyorum. Başrolde benim taa Flower Boy Next Door dizisinden beri sevdiğim Kim Seul Gi var. Kendisini bir türlü başrolde göremediğimizden mini dizilerle idare ediyorum. Daha önce Splash Splash Love'ı izlemiş, çok sevmiştim. Birçok dizide çeşitli rollerde karşımıza çıkan Kim Seul Gi, Oh My Ghost dizisiyle çoğu kişinin gözüne çarpmıştır diye düşünüyorum. Ben baya seviyorum şahsen, bir an önce uzun soluklu dizilerde başrolde görmek istiyorum. Ama şu Korelilerin güzellik takıntısı yok mu acayip uyuz oluyorum. Mimiği bile oynamayan kadınları sürekli başrollerde görmekten sıkıldım, şu kadın hepsinden daha sevimli ya!
Erkek oyuncu One More Happy Ending dizisinde oynamış sonradan hatırladım. Yine Splash Splash Love dizisinde izleyip uvv ne karizma demiştim ki bu dizide hepten bayıldım. Gecenin üçünde izlediğimden midir nedir kısa süreliğine aşık olmuş olabilirim ihaho. Bir tutam Nam Joo Hyuk, bir tutam Kim Woo Bin, bir tutam Kim Young Kwang bir tutam da Lee Hong Bin ekledik mi hopp Ahn Hyo Seop.



Şimdi şöyle başrol kızımız kimsenin beğenmediği, önemsemediği bir karakteri canlandırıyor. Oğlansa fecii yakışıklı ki kolay kolay kız beğenmiyor hani. Kızımız bir gün annesinin yanına gidiyor, anne sen bu görünüşle resim gibi babamı nasıl tavladın sırrını öğret bana deyip dert yanıyor. Sonra olaylar gelişiyor işte. Çok güzel dizi özetlediğimden bahsetmiş miydim haha^^

 Canınız acayip mi sıkılıyor, böyle çerezlik bir şeyler izlemeye mi ihtiyacınız var hah işte aradığınız dizi bu. Öyle canınız çerez dizi çekti diye16 bölüm izlemek zorunda değilsiniz hem. Hepi topu 3 saatlik bir dizi.

Burdan sonrası SPOİLER içerir. Ben uyarımı yapayım da bakıp bakmamak size kalmış artıkın.


kim seul gi çirkin


     
james friedman

 Kızımız fotoşopta James Friedman'ı solluyor maşallah. 
Dizide kızı biraz çirkinleştirmişler filan ama bence bu kız gayet sevimli. O saçı dünya güzeline yapsan çirkin olur hacı. Tamam bu kadar yakışıklı bir çocuğun kızı sevmesi biraz ütopik ama olmayacak şey değil. Dizinin gerçekçi bir senaryoya sahip olmadığını düşüyorum yine de. İşin içine fantastik öğeler de girince baya masal gibi olmuş. Zaten bana göre kore dizileriyle masallar arasında ince bir çizgi var. Belki de bu yüzden bu kadar seviyoruzdur 😉
 
kore dizi replik

Ahaha. 


dizi replik

Bu dedeleri gözüm bir yerden ısırıyor sanki 😀 Neyse hepsine sahip çıkalım. 


queen of the ring

kore dizi replik

Başrol kızımız hakkında kankasından bilgi almaya çalışırsan olacağı bu.

replik

Kızın burda bağırarak çok isterim diye bağırması çok komikti. Lakin kızın yerine utandım.


Bu kısım da dizinin en eğlenceli yerlerinden. Kızın arkadaşında kendimi gördüm resmen. Ben de onla birlikte gülmekten öldüm. Ayrıca o elbise çirkin be. 

screenshot

Gerçekte olan vs. Sevenin gördüğü 😜



Kızların oğlana ölüp bittikten sonra arkalarına döndüklerinde yanında bizim kızı görüp ağızlarının açık kalması artı kızımızın hehe ben kaptım yellozlar ifadesi kesinlikle best.


Kızlar da seni çok seviyor merak etme.



Dizinin sonu hakkındaki yorumuma gelecek olursak; açıkçası başta ikinci oğlanı seçmesini istedim. Çünkü kızın gerçek halini görmesine rağmen kızı sevdi. Kızın da dizinin sonunda kendisini gerçekten sevenin o olduğunu anlayıp çocuğu tercih etmesini bekledim ama olmadı. Tabi Kore dizilerinde ikinci adamın seçildiği nerde görülmüş aah ah. Neyse ki şu sahne gerçekleşti de içim rahatladı.


Öyle çok ahım şahım bir konusu olmasa da kısa olduğu için kesinlikle vakit kaybı değildi. Ben sevdim herkese de tavsiye ediyorum. İzleyenlerin görüşlerini merak ediyorum.

2 yorum:

  1. kore dizilerinin de hastasıyım yaa. bu dizi de aklımda bakalım :) fight for my way diye bi diziyi de izlicem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fight for my way'de 14. bölümdeyim şimdilik beğendim bitirmeden kesin yorum yapamam tabi

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...