Sayfalar

20 Temmuz 2017 Perşembe

Yoo In Na ~ Hep mi Güzelsin (Goblin Stil)

Yoo In Na en fazla sayıda dizisini izlediğim kadın oyuncu. Bir iki kıytırık rolü dışında bütün dizilerini izledim ve yıllardır kadın hakkındaki görüşlerim değişmedi. Bu kadın hep güzel hep şirin. Genel olarak benzer rollerde görsek de hiç bıkmadım kadını izlemekten. Dizilerin çoğunda da görünüşü beğenilen karakterleri canlandırdı. Bir istisna olarak One More Happy Ending dizisi var. Ordaki rolü için kilo alıp saç stilini değiştirmişti. Kadına sanki çok çirkinmiş gibi davranıyorlardı peh. Bana sorarsan o haliyle bile çok şeker. Kadın mı güzel giyiniyor yoksa ne giyse yakışıyor mu bilemedim. Güzele ne yakışmaz misali çuval giyse yakışır. Goblindeki kıyafetlerinden kaydettiklerim bunlar. Ben hepsini beğendim çünkü hepsi yakışıyor kadına 👧 Nette araştırdığımda da fiyatlarıyla birlikte veren bir site buldum. Buradan ulaşabilirsiniz. Ayrıca diğer Goblin karakterlerinin de vardı. Lee Dong Wook ve Gong Yoo'nun da giyimleri harikaydı. Ya da adamlar muhteşem.

yoo in na goblin fashion
yoo in na goblin tarz





yoo in na goblin giyim













2 yorum:

GOOGLE YA DA BAŞKA BİR HESAP KULLANMADAN YORUM YAPMA

*Profil Seçin kısmından Anonim seçeneğine tıklayarak Adsız yorum yapabilirsiniz veya
**Adı/Url yi seçebilir ve bir ad girip, url kısmını boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz (İsteğe bağlı herhangi bir Url girilebilir. Facebook, Twitter sayfanız gibi)

Lütfen yorumlarınızı benimle paylaşın ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...